24 Aralık 2011 Cumartesi


“Zeytinyağı: Sağlıklı ve Lezzetli” Projesi-Ankara Etkinliği



Bilindiği üzere Türk zeytin ve zeytinyağının öncelikle dünya pazarlarında olmak üzere tanıtımının sağlanması amacıyla kurulmuş olan Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitemiz (ZZTK) tarafından iç piyasaya yönelik olarak ürünlerimizin insan sağlığına faydalarının anlatılarak tüketiminin artırılmasına yönelik bir tanıtım projesi İstanbul’da İstinyepark, Kanyon ve Palladium alışveriş merkezlerinde gerçekleştirmiştir.

Söz konusu aktivitelerin devamı niteliğinde Türkiye’nin zeytin ve zeytinyağı tüketimini arttırmak için yurtiçinde Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitemizin hazırladığı “Zeytinyağı: Sağlıklı ve Lezzetli” isimli proje için Uluslararası Zeytinyağı Konseyi’nden yeni bir hibe desteği alınmış olup bu kapsamdaki yeni aktivite 25 Aralık 2011 Pazar günü Ankara’nın en popüler Alışveriş Merkezleri’nden biri olan Panora AVM’de 13:00 – 18:00 saatleri arasında gerçekleştirecektir.

“Zeytinyağı: Sağlıklı ve Lezzetli” isimli proje kapsamında zeytinyağının insan sağlığına faydaları anlatılacak, zeytinyağının da şarap gibi bir kültür, damak zevki konusu olduğu algısını oluşturmak amacıyla zeytinyağı tadım uzmanları ile tadım eğitimi verilecektir.

Uluslararası Zeytin Konseyi tarafından akredite edilen Aydın Ticaret Laboratuarı - Zeytindostu Tadım paneli üyelerinin görev yapacağı söz konusu etkinliğimize değerli üyelerimizin katılımı büyük mutluluk verecektir.

Bilgilerinizi ve etkinliklerimize teşriflerinizi rica ederim.

Canan ÖZYİĞİT
Genel Sekreter Yardımcısı

Adres/Address:Atatürk Cad. No:382 Alsancak İzmir TURKEY
Telefon / Phone:+90.232.488 60 00
Faks / Fax:+90.232.488 61 00
E-Posta / E-Mail:eib@egebirlik.org.tr

Hiç yorum yok: